کراتینین سرم بین 8 و 9 به چه معناست و چگونه آن را کاهش دهد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سرم بین 8 و 9 به چه معناست و چگونه آن را کاهش دهد

پدر در قانون من فقط گفته شد کراتینین سرم خود در بین 8 و 9. چه در واقع معناست؟ و هر گونه راه هایی برای کاهش آن وجود دارد؟
در واقع چه کراتینین سرم بین 8 و 9 به معنای؟
در واقع، پس از کراتینین سرم بالا 8.0 که به معنی / بیماری خود را در حال حاضر سقوط به پایان مرحله بیماری کلیوی، که به عنوان ارومیه شناخته شده است. در این مرحله، کلیه بیماران به طور جدی آسیب دیده است و وجود دارد فقط باقی مانده کمتر از 10٪ عملکرد کلیه می تواند به طور معمول کار می کنند. بنابراین برخی از درمان، مانند دیالیز، در تقاضا برای کمک به کلیه به خوبی کار می کنند.
آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز یکی از راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا است. با انجام بخش هایی از کار کلیه ها، می تواند سطح کراتینین در مدت کوتاهی کاهش می دهد. اما یک بار توقف بیمار مصرف این درمان، سطح کراتینین خواهد به سطح بالا دوباره.
در اینجا من به شما توصیه دیگری طب چینی، است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده، می تواند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. با توجه به کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه آن، آن را مناسب برای تقریبا همه بیمار است، حتی اگر هم برخی از ممنوع به استفاده از آن وجود دارد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: